♥bersamaku♥

Thursday, 11 August 2011

kutuk sampai puas!!

bahagian 1

nak tanye ni,
kutuk ngan umpat 2 sejibik ke??
ni Haku nak share sal mende ni..

mase first time Haku g semenanjung
mase 2 Haku cuti2 kat sane lepas konvo kat diploma Haku..

cter ny mule bile c Dia bawa Haku jalan2.
satu mase tu dok ambik abang c Dia kat UIA..
nice la,dapat kenal kan..
tp yang tak bestnya pulak,
Dorang dok cakap arab then ketawa..
mane la Haku faham
uwwaaaaa...
saye kne umpat ke..
kejam ang..

nak mejok ni.
ape perasan orang bile kena camnie..
lain kan,jadi janggal..

ape2pun,
kepade sape2 yang suke kutuk tu,
teruskan la kutuk mengutuk ye..
bleh jugak beratkan pahala orang yang di kutuk n di umpat 2..
janji orang yang di kutuk tu tak balas balek tau..
nice la sabar..
bukan ke Tuhan sayang akan mereka yang sentiasa bersabar...:)

14 jeritan batinku!!:

cunndaa said... [Reply to comment]

uisshhh tak baik betul..
mentang2 la kita tk faham bahasa mereka kan..

sabar ye dear

Aku Afzal said... [Reply to comment]

bukan kutuk tu kot..dorang berbalas pantun.tak baik tuduh2 :)

nurani said... [Reply to comment]

@cunndaa
heee...2 ar,geram kan..mcm nak cubit je dua beradik 2..hihihi

nurani said... [Reply to comment]

@Aku Afzal
hahahah..nice pantun dorg kan..

izatty fatihah said... [Reply to comment]

haha tak baik tuduh tau . tapi takpe bole pahala lau kne umpat ng dorang :) . sabar ye sys .

nurani said... [Reply to comment]

@izatty fatihah
hihihi..silap akak kot..tp mmg dorg suke je buli akak..hihihi

Eddy Dce said... [Reply to comment]

kena kutuk dalam bahasa arab...fuhh..hebat tol kawan awk ye...ape-ape pun sabor je la ye...banyak kelebihannya... :)

wan azie said... [Reply to comment]

sgt ta ske lau brada lam stuasi cmtu....

hurrmm...wat ta tau jek la...

♥♥ arabella ♥♥ said... [Reply to comment]

xpe yg suke kutuk tu one day dtng balik kat dy...

Princess Nusy said... [Reply to comment]

kalu duk dgn kwn2 chinese pun rase cmtu jgk..huhu..sbar jela..

nurani said... [Reply to comment]

@Eddy Dce
btl2..pasti ade klbhin ny..hihihi

nurani said... [Reply to comment]

@wan azie

hihihi..wat buduk je kan..:p

nurani said... [Reply to comment]

@♥♥ arabella ♥♥..
hrp die sdr kan..:)

nurani said... [Reply to comment]

@Princess Nusy
ha'ah...nnt kite wat bhse sndr lak..kekkekeke


Shoutbox

♥Nuffnang Ads♥