♥bersamaku♥

Sunday, 27 May 2012

my birthday~!!

"Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan fitrie anak mak, Allah selamatkan kamu,..
Selamat ari jadi,selamat hari jadi, selamat hari jadi Fitrie, selamat hari jadi.."
15May

myMom nyanyi for my birthday through phone..
ape lagi,Nangis larr..terharu babe..hihi
sayang mak,windu mak..T_T
xde hadiah xpe, xkisah pon..syg fi3 kat mak bukan sbb hadiah, tapi sebab maklah Ratu hatiku..


Alhamdulillah,Kau panjangkan umur ku hinnga hari ini.
Terima Kasih ya Tuhan.
Besday Haku da berlalu 12 hari kot.hihihi.
nak jugak muatkan kat dalam ni sebab, besday tahun ni tetap istimewa.hihihi
Kak2 n abg ipar bg budget,hadiah,siap komisen.hihihhi...
Assistant business la katakan.
maceh kakak2 ku..
Thankz to myLovelyFamily
 
Terharu jugak,kawan2 bawak kuar,celebrate sme..seyesly,tak sgke dpt smbut ngn dorg.siap belanja makan
tanggung halal OKAY..
Ape2 yang Haku wat,sume kiteorg layan time ti...
kepalingan masok KBOX..Ape lg Haku conquer MIC ok~!!wakakakkak
Dorg pakat beli hadiah.alalla tacink..seyes,terharu..
Kamu la sahabat..bek sgt2..
nisa,hairin,mary sue,..tahnx ya..

Kita xplan pon kan,tp upanya dalam diam kamu kejar Haku kuar then muncul depan Haku..hihihi..tahnz korang.sayang kamu ketat2 ♥..

ape yg wat Haku sedih,wish dari UAF mmg xde..die da lupakan Haku rse ny.
also,wish from mr SID,pon xda..
Yeah i know,tempat cannot reach any connection i guess
 hmmm...truly dissappointed ngn dia.

xpe la..
ape2 pon
selamat hari tua to myself.
SWEET17 ok~!!!

2 jeritan batinku!!:

SimplySeoul said... [Reply to comment]

bestnya kena nyayi macam tu....happy birthday. may Allah bless u abundantly.

nurani said... [Reply to comment]

thank you dear,,heeee,,
May Allah bless u too ya..;)


Shoutbox

♥Nuffnang Ads♥