♥bersamaku♥

Saturday, 23 July 2011

apa kau da buat ni hah!!



fuh2,panas title kali ni,
macam Haku nak marah je..
heeee..xde nye nak marah,suke sangat ade larr...
tak sangke dalam seminggu ni die asyk je kol Haku..
hepi giler tau..
awak tau tak saya windu giler kat awak.
petang tadi awk kol lagi kan
bole2 je awak ketawa,meskipun suke dengar bile awak ketawa,,
miss u damn muchie lar!!!

Haku da start melalut..
engko nak tau tak,Haku tak pernah rasa begitu mencintai sebegini tau..
cume satu Haku pinta tolong jang mainan kan Haku
jangan biar kan Haku terus mnunggumu lagi
dan jangan pernah siakan peluang yg Haku da bagi kat engko..
saya syang sangat2 kat awak..

giler Haku da mood cintan lagi malam ni..
blah2 nanti kang nangis lak,
g wat entry baru!!!

2 jeritan batinku!!:

baby said... [Reply to comment]

besh la ader prg call..ader org sayang..uwaaaaa...semoga berkekalan sayang =)

nurani said... [Reply to comment]

amin..insyaallah kak..try bertahan ngn ape die da wat..


Shoutbox

♥Nuffnang Ads♥