♥bersamaku♥

Tuesday 5 July 2011

Hati berlaku pilu

Hati ku kini berlagu pilu
Pilu d buai kesedihan
Pilu di ulit mimpi2 yang tak sudah
Pilu menyaksikan drama duniawi
Kepiluanku hanya disebabkan seorang teman
Teman yang pernah ku puja suatu ketika dahulu
Teman yang ku percaya
Teman yang sentiasa ada di sisiku
Namun semuanya telah pergi

Dia hancurkan segalanya
Dia mainkan keikhlasan ku
Dia hancurkan keikhlasan ku
Disebabkan dia,hancur,punah segalanya..
Disebabkan kan,tiada lagi erti teman sejati buat diri ku
Disebabkan dia aku menangis..
Disebabkan dia juga tiada lagi teman sejati di samping ku..
Disebabkan dia,aku mula meragui keikhlasan manusia disamping ku

Terima kasih teman atas balasan kau beri kepadaku
Terima kasih teman kerana merampas kepercayaan yang ku beri
Terima kasih teman dengan drama mu yang tak pernah sudah
Terima kasih jua atas airmata yang telah kutitiskan kerana mu

Kepercayaanku kau siakan
Hingga tidak mungkin lagi ku beri padamu
Kepercayaan ku tak hargai
Hingga mungkin tiada lagi erti teman buat diri mu..
Kau buat ku hilang arah
Kau jua buat ku hilang kawan
Kau juga buat ku hilang segalanya
Tp terima kasih sebab ku beroleh kasih sayang da perhatian dari buah cinta ku,
Keluarga ku yang satu..
Aku beroleh kasih sayang yang selama ini pernah ku idam kan dari mereka..
Terima kasih temanku

Sekarang
aku cuba menepis dri mu dari wujud dalam hidup ku
Aku buang dirimu kerana kau permainkan aku
Aku tidak lagi mengharapkan dirimu untuk mersamaku
Aku tidak lagi menginginkan watak dalam dramamu
Aku tidak lagi selemah yang kau sangka
Aku tidak perlukan dirimu hadir dalam hidup ku

Tuhan Maha Adil
Dia yang tentukan segalanya
Dia utuskan yang terbaik untuk umatNya
Dia sentiasa bersama hambaNya yang dikhianati
Dia sentiasa bersama mereka yang bersabar
Tuhan, kumohon kekuatan darimu
Kuatkan hatiku ya Allah..
Pimpin jalanku ke arah kebenaran untuk menharungi liku kehidupan ini
Hambamu bersujud kepadamu dengan membawa hati yang lagu pilu..

LAFAZ YANG TERPENDAM..

0 jeritan batinku!!:


Shoutbox

♥Nuffnang Ads♥