♥bersamaku♥

Tuesday 5 July 2011

myFirstEntry

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

Assalamualaikum w.b.t..

nie adalah entry yang pertama dalam new blog ni..hee..lau korang nak tau (hmm,ade ke reader Haku) blog nie aku buat sebab nak ganti blogLama aku. blog tu da tak sesuai untuk meluahkan perasaan,terlalu ramai stalker.lau stalker yang baik xpa la.nie stalker yang hanya tau memburuk burukkan..hmm,xpe la,aku harap blog kali nie semuanya akan baik2 ja..

ok,kali nie mcm biasa aku nak kenalkan diri ku..aku puteri osman mariano dan diana mahmud yang lahir pada 15 mei 1989.(XPERLULA MENTION FULLNME EK)asal tawau dari sabahan. bangsa ku kadazan mix dengan bugis.hee..tp muka pulak ramai yang kata muka hindi..macam lecturer aku kata,KADAZAN SALAH ACUAN..hehehe..aku tak terasa pun,bagi ku itu cuma usikan.biasa la,lecturer tu memang suka buat lawak...ok,aku contInue,sekarang ni umur aku da 22 tahun,macam tak caya ja kan..hee,besa la awet muda(perasan nya aku ni). aku nie bukan la insan yang istimewa,tapi aku sememangnya insan yang paling istimewa sebab dapat menjaDi puteri dalam keluarga yang ceria ini..macam kata lecturer ku "sapa cakap kamu ni tak istimewa. cuba bayangkan beribu2 sperma cuba bersenyawa kat ovum,di sebabkan 1 sperma yang kuat,dan paling istimewa,dia berjaya lalu membantuk zigot,embrio dan fetus, akhirnya kamu lahir. so dia la yang paling istimewa". lepas ni,kita kena set kat kepala kita nie bahawa kita ini bukan la insan biasa,tetapi kita la insan yang teristimewa..nak citer apa lagi ya,hmm,berfikir sejenak,cukupla kali nie ja..nnt terlebih citer lak jadinya,leh jadi karangan pulak..aku curi ayat hambaAllah sorang ni(skali skala skodeng kat chat PENANGGALAN..hihihi..

sebenarnya banyak benda yang ingin aku luahkan di entry ni,tapi mungkin kurang berkesempatan. tiba masa da saat yang sesuai apa yang terpendam akan ku lafaz kan dalam entry2 seterus nya....


LAFAZ YANG TERPENDAM

0 jeritan batinku!!:


Shoutbox

♥Nuffnang Ads♥