♥bersamaku♥

Thursday 7 July 2011

terjaga...

hari ini awal aku terjaga dari tido..
tak tau kenapa hari2 macam ni..
bila aku terjaga,aku teringat suatu masa dulu,
teringat saat hati kami brsatu..
masa sebegini  pasti akan ku terima mesej dari c dia.
mesej yang sentiasa memesan aku untuk solat,
sebab katanya,solat adalah tiang agama,memang betul..
selama ini aku hidup dalam kealpaan..
namun kulakukan bukan untuk dia..
tapi untuk Allah..
dia hanya memimpin ku untuk sedar dengn siapa kita..
"betapa kerdilnya kita di sisi Tuhan..
sudah menjadi kewajipan kita
Hamba yang tidak berdoa kepada Tuhannya adalah hamba yang sombong dalam kehidupannya..
sedarla,kita hanya seorang hamba yang tidak kekal dalam duniawi ini
sedarlah bahawa kita hanya meminjam amanah yang diberikan..
gunakanlah kesempatan yang diberikan kepada kita untuk menyahut seruanNya.."
kata2 hikmah yang diberikan..
membuka mata ku untuk melakukannya..
terima kasih ya Tuhan kerana memberiku kesempatan untuk menghadap kepadamu
sebelum Kau mengambil nyawa ku..
kasih ku,terima kasih keraana selalu mengingatkan aku,
terima kasih kerana selalu menegurku
terima kasih kerana selalu ada disampingku..
namun kini kau menghilang..
hati kita tidak lagi bersatu..
kau seolah2 perg jauh dan mungkin tidak akan berpatah kembali
aku rindukan kata2 hikmah darimu..
mana hilangnya..
persoalanku hanya terkubur di situ
dan terus menjadi


LAFAZ YANG TERPENDAM

0 jeritan batinku!!:


Shoutbox

♥Nuffnang Ads♥