♥bersamaku♥

Sunday, 7 August 2011

hakikat hati..~

menangis darah da seyes dahsyat ni..~

kalaulah senyuman yang terukir boleh kekal lama
namun mengapa hanya ada airmata yang sering menemani hari ku..

enough!!!!

jangan la nangis2..
mungkin adakalanya ia perlu..
wat legakan hati
sebagai tanda untuk meluahkan segalanya
sebab kadang2 payah untuk meluahkan dengan kata
setitis airmata bole memberi seribu erti di dalam nya..

berbahas lak Haku.
uwwaaa...
ngah layan emo kot..
serius Haku penat..
da2,cukup k..

dulu masa kecik2,mak selalu cakap
jangan menangis time2 puasa
batal puasa tu.
(pandai mak Haku ugut,sbb lau pose tak penuh,xdpt wit raye..:p)
start dari situ kot Haku da jarang nagis..
tapi penyakit ni datang alek..
uwwaaaaaaaaaaaa....

alala tak salah kot.
kan airmata tu bole cuci mata kita secara semula jadi..hihih

saje nak bagi alasan..

da la fitrie,cukup dengan lakonan ceria engko
hati ni da sakit..
engko boleh je tipu orang lain kate engko gembira,
tapi hakikat nya...hati engko je yang tau
payah untuk menipu hati sendiri kan

namun betul ke..???
Permulaan manusia itu tangisan, di tengahnya juga tangisan, dan pengakhirannya juga dgn tangisan~

tepuk dada tye hati,
jangan tye selera.kang nak makan lak..
ngah pose ni..!!
roger n out!!


12 jeritan batinku!!:

nurul atikah said... [Reply to comment]

aiyakk.. haha, tangisan bisa membuatkan kita tenang.. hurmm, walaupun tangisan itu kita x nk, tapi tangisan tue lah selalu yg jadi peneman kita...

nurani said... [Reply to comment]

@nurul atikah

btl2..:)
jom ngs..:P

Sekamar Rindu said... [Reply to comment]

salam..

kadang2 air jadi penguat dalam kehidupan..

*folo ur blog

Princess Nusy said... [Reply to comment]

kdg2 nangis je salah satu cara nk tenangkan hati..dh ngis puas2 nanti lega latu..sabar ek.. =))

nurani said... [Reply to comment]

@Sekamar Rindu
maceh awk..:)

nurani said... [Reply to comment]

@Princess Nusy
tp da pnt hr2 ngs..uwwwaaaa...:P

♥♥ arabella ♥♥ said... [Reply to comment]

tape2...ara ade:)
hehe...tangisan dalam ketawee la nh....

f i r d a u s said... [Reply to comment]

lily jom mkn cokelat byk2 nnti kite ase lege skit :)

alif haris said... [Reply to comment]

andai tangisan itu boleh mmbuatkan hati lebih tenang, tangislah .. huhu

naz said... [Reply to comment]

rasanya benar fakta tentang tangisan :)

qamarguyz said... [Reply to comment]

salam ziarah..
sucikan mata dengan tangisan..
sucikan hati dengan sembayang..
InsyaAllah, takkan nangis2 lagi =)

Edy Zaidi said... [Reply to comment]

sehebat mana pun org itu, pasti dia akan menangis


Shoutbox

♥Nuffnang Ads♥