♥bersamaku♥

Tuesday, 16 August 2011

sekali dalam 823 tahun!!

 
Tahun ni kita akan mengalami 4 tarikh yang jarang berlaku dalam setahun 
iaitu 1/1/11, 1/11/11, 11/1/11 dan 11/11/11. 
Itu fakta pertama.
Keduanya, cuba ambil 2 nombor terakhir di mana tahun kita dilahirkan dan tambah dengan umur kita pada tahun ini. 
Keputusann ya ialah 111 buat semua orang..! 
Ex: seorang yang lahir pada thn 1980, umurnya sekarang 31 pd tahun ini. Jadi, 80 + 31= 111..!!! 
Untuk pengetahuan korang, perkara ini hanya akan terjadi sekali shj pada setiap 823 tahun!
 
amazing larr kan..hehhehe..

tahun ni akak Haku punye besday on 11 november 2011,cantik larr tarik die,total umo n tahun besday pun 111 gak..

sume akan dapat total 111..
tak caye cube kire!!

17 jeritan batinku!!:

adan said... [Reply to comment]

wow.. amazing...

nurani said... [Reply to comment]

@adan

hehhehe.2 arr.:)

fiq. said... [Reply to comment]

caye, memang betul tu fittri...

nurani said... [Reply to comment]

@fiq.

hihi..ni mst da kire kan..:)

Gen2Merah said... [Reply to comment]

wahhh.. cayalah.. memang kagum2... anyway, harijadi nurani memang cantiklah tarikh dia.. macam orangnya juga.. ekekeke

birhtday nanti belanja saya juga tau.... ehehehe

fiq. said... [Reply to comment]

yup,haha

nurani said... [Reply to comment]

@Gen2Merah

aiyakk..2 besday akak sye larr..hiihhi..

Inchek Hafiz said... [Reply to comment]

woooyooo.. besnye tarikh befday.. ni kalau ada orang lupa gak ni tataw ar nak cakap pe.. haha

nurani said... [Reply to comment]

@Inchek Hafiz
hehhehe..lawa kn..leh stndby tuntut hdiah..hihihi

♥♥ arabella ♥♥ said... [Reply to comment]

hehe..amazing kan...act ade jugak orng yg kaci tau sal mnde nh...

▪littleimie▪ said... [Reply to comment]

best larr date ni kan.. tapi tak dapat..nice entry dear ;D

nurul said... [Reply to comment]

adehh... hahahah xD

aisya said... [Reply to comment]

b'day mak sy pulak 11/1/11
hehe

senyumSOYA said... [Reply to comment]

huhuhu..ajaib..^^"

Amani said... [Reply to comment]

wahh...betui la nice info.

Princess Nusy said... [Reply to comment]

dah kire dah..hehe..btul3.. =))

sifu im said... [Reply to comment]

ok percaye dan baru tau hal ni


Shoutbox

♥Nuffnang Ads♥