♥bersamaku♥

Sunday, 10 July 2011

bengang, bengong, bongek!!


bengang sangat!!!
banyak benda aku nak cakap,tapi tak terluah..
banyak sangat aku nak buat,tapi napa tak terbuat langsung!!
wake up fitrie!!tgk,ko da dpt teruk sebab byk fikir sume benda..
disebabkan kan apa diorang buat,ko merana, ko sakit..

ko diam,salah kat mata dorang.
ko bising pun salah kat mata dorang..
"bila aku benci kat orang,apa2 yang dia buat semua menjengkelkan d mata aku!"
bengong engko la cakap macam ni..
ko ego,xmo mengalah..bengong!!

aku nak kalah??
mmg aku da kalah sebab ko,aku diam tanda aku mengalah..
aku diam,aku mengalah pun ko masih xpuas hati..
entah apa yg ko mau sebenrnya..
memang MANUSIA TAK PERNAH NAK PUAS HATI!!!


4 jeritan batinku!!:

nurul atikah said... [Reply to comment]

manusia.. akak sabar ehh... hurmm.. be strong.. aja2 fighting.. =)

nurani said... [Reply to comment]

tu la manusia..xpena tau nak puas ht..berserah je la kan cyg..:)

Merpati Puteh said... [Reply to comment]

manusia mang camtu..bile dapat yg terbaek ta pnah puas..ta sedar yg ade kat die tuh yg pling terburuk... urmm sabar k sayamm...

Harisya Diary said... [Reply to comment]

follow kamu n mintak tlong komen kat link ni.. hehe

http://harisyadiary.blogspot.com/2011/06/contest-jom-tulis-cerpen.html


Shoutbox

♥Nuffnang Ads♥