♥bersamaku♥

Thursday, 7 July 2011

just for laugh!!


lawak2..pocah pewut kalau dengar bila orang berceerita dengan mimik muka yang sungguh2


1.       beliau berkata untuk Pos Laju
         
BESOK KIRIM, HARI NI SAMPAI.
heee....nie mesti kes2 bingung sampai tersasul nak cakap..macammana la bole sampai hari ni kalau esok baur nak kirim..huhuhuh..lucu bila aku ingat lecturer aku citer sal ni dengan mimik muka lect tu..alahai nak pecah pewut ketawa..ngeh3..

2.       dalam TV bila beliau ngin mengatakan rasa malunya dengan apa yang terjadi

KEMALUAN SAYA BESAR
heee..ni pulak masa nak sampaikan rasa malu nya disebabkan beberapa                              perkara..terlebih ucap last2 terlebih imbuhan yang disambungnya..hahahhaha

3.       beliau berucap dalam suatu ceramah

dato’:   kita akan bina satu jambatan untuk orang2kampung di sini
rakyat: datuk,sini takde sungai,buat apa bina jambatan??
dato:    kalo takde sungai,kita bina sungai!!

ngeh3,dengan semangat nya seperti berkempen untuk meyakinkan rakyat,namun da terlebih yakin da..hihihih

4.       berkata kat kempen dadah dan derma darah

“MARILAH KITA SEMUA MENDERMA DARA”
“JANGAN HISAP DADA”

tadi da terlebih imbuhan,sekarang da terkurang huruf lak..hihihih

 5.       ucapan nya dalam pembukaan dalam suatu event.

SELAMAT DATANG SAUDARA MARA
(sebenarnya beliau nak kata “selamat datang saudara saudari”)

6.       juga dalam majlis pembukaan

“MEMPERSILAKAN DATIN PADUKA R****** A*** KE PENTAS UNTUK MEMBUKA KAIN”

alahaiiii..huhuhuhu..

too all,this is for fun only k..
MAAF kalau ada terasa atau tersinggung..cerita ni saya dengar dr lecturer saya..saja nak kongsi kat korang suma..semoga trhibur..:)

4 jeritan batinku!!:

nurul atikah said... [Reply to comment]

hahaha... adeiii... :D

penat gelak.. thnks aye.. bila baca hilang sikit kesedihan dlm diri nurul..huhu..

nice story.. =)

nurani said... [Reply to comment]

hee,,...pecah pewut lau dgr kat org yg pdai cter..hihihih..
thnx 4 ur read cyg..:)
xmo sedih2 k..:)

misz nit said... [Reply to comment]

hehe... lawak la.... kita pon pnh dgr lawak ni dr mber...time tuh gelak guling2... :)

nurani said... [Reply to comment]

heheh..lawak kan..pecah pwut dgr tau..nway thnz for ur read mis nit..:)


Shoutbox

♥Nuffnang Ads♥